λάθη ,μνήμες που σε χαρακτηρίζουν και σε ακολουθούν .

Image

Σημάδια .

 

Θυμάμαι  το  παρελθόν ,τα  τόσα  που  έκανα ή  δεν  έκανα αλλά  και όσα   έγιναν  που  τώρα  δεν  μπορούν  να  αλλάξουν. Μια  ολόκληρη  ζωή  ήταν  μια  περιπέτεια  αλλαγής .

Χαζεύω  παλιές  οικογενειακές  φωτογραφίες . Ιστορίες προσωπικές  μεν  αλλά  που  εξηγούν  και  την  ιστορία  του  λαού  μας ,  το  γενικότερο  κλίμα  που  επικρατούσε  τουλάχιστον  ανάλογα  με  την  περίοδο  που  διαδραματίστηκαν  γεγονότα  του  παρελθόντος. .Ασπρόμαυρες  φωτογραφίες  της  γιαγιάς  και  του  παππού . Οι  γονείς  μου  παιδιά . Εγώ  παιδί  , τα  αδέρφια  μου .

Η  ελπίδα  θέλει  σκληρή  προσπάθεια  δεν  φτάνουν  τα  ψεύτικα  τα λόγια  τα  μεγάλα  και  τα θά .Ιδρώτας.

Παλιό  βιβλίο ! Κίτρινες  σελίδες  από  τον  χρόνο . Ιδέες  νεανικές , ζωντανές , αισιόδοξες ,Η  δύναμη  του  ανθρώπινου  μυαλού . Η  αιωνιότητα της  ψυχής . Πίστη .

jamavous 15.11.2012

  .

 

 

 

 

.

2 Σχόλια to “λάθη ,μνήμες που σε χαρακτηρίζουν και σε ακολουθούν .”

  1. ψηλος Says:

    Γεια σου .
    Πολυ μου αρεσε αυτο που εγραψες..
    Και εδω που ειναι ολα καινουργια χρειαζονται επισης προσπαθειες. Γινεται αναγκαστικα επανατοποθετηση σε ολα τα πραγματα..
    Φιλια απο τις γερμανιες!!

    Μου αρέσει!

  2. jamavous Says:

    Γειά σου φίλε μου . Ευχαριστώ για το σχόλιο σου .Φιλιά σε σένα και σε όλους τους φίλους που είναι γερμανία .

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

