Βοηθήστε με να κόψω το τσιγάρο !Αφόρητες πιέσεις των καπνοβιομηχανιών;

Η  κυβέρνηση  υποχώρησε  στις  αφόρητες  πιέσεις  των  καπνοβιομηχανιών;

Είμαι  μανιώδης  καπνιστής!  Για  λίγο  καιρό  είμαι  χαρούμενος  που  δεν  έχουν  αυξηθεί   οι   τιμές   στα  τσιγάρα  μου   άλλοι  που  έχουν  χρήματα  αποθηκεύουν   στοκ  .Καπνίζω  περίπου  25 με 28  τσιγάρα  την  μέρα  λίγο  παραπάνω  από  ένα  πακέτο  τη  μέρα .Αλλά  αυτό  δεν  είναι  μακροπρόθεσμα   καλό . Η  κακή  μου  αυτή  συνήθεια  μου  στοιχίζει  ένα  μεγάλο  μέρος  από  τα  λιγοστά  χρήματα  μου  όμως  το  τσιγάρο  δεν  το  κόβω  ,έχει  μείνει  το  τελευταίο   αποκούμπι  μου , ο  πιο  κοντινός  μου  φίλος  ,η  παρέα  μου  είτε  η  διάθεση  μου  είναι  καλή   είτε  δυσάρεστη  .Η  υγεία  μου  έχει  χειροτερέψει  με  τα  χρόνια  μπροστά  στα  άλλα  χρόνια  νοσήματα  μου  το  τσιγάρο  είναι  άλλος  ένας  παράγοντας  που  με  χειροτερεύει  όλο  και  πιο  πολύ .Ήδη  μου  έχουν  προτείνει  ,ζητήσει,απαιτήσει  3  γιατροί  διαφορετικών  ειδικοτήτων  να  το  κόψω  άμεσα  κι όμως δεν  το  κάνω .Είχα  άπνοια  με  τα  χρόνια  χειροτέρεψε  άρχισα  να  κοιμάμαι  με  μάσκα  αναπνευστήρα  σιπαπ  νομίζω  λέγεται  , δεν  το  κόβω  όμως το  τσιγάρο  ακόμη . Βήχω  συνέχεια και  πάλι  δεν  σταματώ  όμως . Πήγα  σε   ιατρείο  διακοπής  καπνίσματος  νομίζανε  οι  γιατροί  ότι  αν  με  τρομάξουν  θα  το  κόψω  , δεν  φοβάμαι  όμως  καθόλου . Θα  βάλουν  τώρα  φωτογραφίες  με  πνεύμονες  δεν  τρομάζω  όμως .Έκανα  ηλεκτρονικό  τσιγάρο  σε  άλλους  τους  είναι  βοηθητικό  κάποιοι  το  κόβουν  το  τσιγάρο  εντελώς  εγώ  όμως  όχι .Περίμενα  τώρα  μήπως  αν  ακριβύνει  το  τσιγάρο  υποχρεωτικά , με τη βία  μήπως  προσπαθήσω  περισσότερο . Μασάω  τσίχλες  περιέργως με  βοηθάει  αλλά  λίγο .Μόνο  αν  πειράξουν  εμάς  τους     καπνιστές στην  τσέπη  θα  προσπαθήσουμε  σοβαρά  να  κόψουμε  το  τσιγάρο .Γιατί  δεν  θα  μπορούμε  διαφορετικά  δεν  θα  έχουμε  διέξοδο . Χιλιάδες  άνθρωποι  πεθαίνουν  από  το  τσιγάρο  ίσως  άυριο  εγώ ,  ίσως   αύριο  ένας  γείτονας , ίσως  ένας  συγγενής . Οι  έρευνες  δείχνουν  ότι  μόνο  η  αύξηση  της  τιμής  των τσιγάρων  είναι  δυνατό  να  μειώσει  το  κάπνισμα  , είναι  φοβερά  δυσάρεστο  , δεν  με  συμφέρει , δεν  το  θέλω  αλλά  μόνο  έτσι  υπάρχει  αποτέλεσμα .Και  όταν  λέμε  αύξηση  μιλάμε  για  τιμή  πακέτου  απαγορευτική  10  ευρώ   όχι  5  αλλά  ούτε  αυτό  θα  γίνει . Η  κυβέρνηση  τελικά  τα  έκανε  πλακάκια  με  τις  καπνοβιομηχανίες ; Σας  εκλιπαρώ  κάντε  κάτι  ουσιαστικό .Και  πιάστε  και  αυτούς  τους  λαθρέμπορους  τσιγάρων  κακής  ποιότητας  που  κατακλύζουν  ήδη  την  αγορά  ! Δεν  μπορώ  να  βοηθήσω  τον  εαυτό  μου  αναγκάζομαι  να  παρακαλέσω  για  μία   χείρα  βοηθείας   από  εσάς  .

Ένας  ανώνυμος  καπνιστής  .

Ευχαριστούμε  το  φίλο  που  μας  έστειλε  το email του  συμφωνούμε  ή  διαφωνούμε    με  την  έκκληση  του  εμείς  την  δημοσιεύουμε ,ο  λόγος  στους  καπνιστές  φίλους   αν  μπορούν  να   βοηθήσουν !

Ένα Σχόλιο to “Βοηθήστε με να κόψω το τσιγάρο !Αφόρητες πιέσεις των καπνοβιομηχανιών;”

  1. cortlinux Says:

    Είμαι χρόνια εκτός τσιγάρου και είναι από τα πράγματα που δεν έχω μετανιώσει καθόλου. Κάπνιζα σχεδόν ένα σακουλάκι την ημέρα και το μόνο που μου έκανε ήταν κακό. Δεν υπάρχουν μέσες λύσεις. Απλά το κόβεις. Θέλει θέληση. Δεν είμαι από αυτούς που κάπνιζαν απλά από συνήθεια. Μου άρεσε η γεύση του τσιγάρου. Δεν την θυμάμαι ως κάτι άσχημο. Όμως δεν είναι φίλος. Δεν μιλάμε για το ένα τσιγάρο στις τόσες. Τότε μπορεί και να είναι. Όταν όμως σου επιβάλλεται καθημερινά είναι απλά ένας νταβάς που σου αφαιρεί ζωή. Όταν το κοψει μετά από καιρό θα διαπιστώσει ποσο βρωμάει ένας καπνιστής. Πόσο άσχημο είναι να βγαίνεις από ένα χώρο καπνιστών και να θες πλύσιμο με την μάνικα από την βρώμα. Πόσες γεύσεις χάνεις γιατί τους επιβάλλεται το τσιγάρο και δεν εμφανίζονται. Πόσα και πόσα πράγματα.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

