Eίμαι ο Jamavous .Λίγα λόγια για το μπλόγκ μου , για μένα , για το χωριό μου , τα ταξίδια μου .

Eίμαι  ο  Jamavous  .

Είμαι  ο  Jamavous  .Είμαι  άντρας .  Ζώ  με  τους  γονείς   μου  σε  ένα  ψαροχώρι  στα  νότια  της  Κρήτης  .Ο  τουρισμός  στην  περιοχή  μας  δίνει  πολύ  μεγάλη  ανάσα  στην  οικονομία  του  χωριού  μας   το  καλοκαίρι   αλλά  τους  υπόλοιπους  μήνες  το  χωριό  ερημώνει  .Οι  λιγοστοί  κάτοικοι  του  χωριού  γύρω  στους  300  τον  χειμώνα  γύρω  στους  1000  το  καλοκαίρι  αναγκαστικά  εργάζονται  στις  ελιές  τον  Οκτώβρη,Νοέμβρη,Δεκέμβρη ,  στα  αμπέλια  τον  Σεπτέμβρη .Ο  τουρισμός  φέρνει  πολύ  μεγάλα  εισοδήματα  αλλά  είναι  μόνο  για  τρείς  μήνες .

Η  περιοχή  μας  είναι  όμορφη  αλλά  πολύ  πυκνά  δομημένη .Η  παραλία  είναι  καθαρή.  Έχει  το  χωριό  υποδομές  και  πολλά    ξενοδοχεία  και  ενοικιαζόμενα  δωμάτια  όπως  και  εστιατόρια ,  καφετέριες .

Επιστρέφω  σε  μένα .Είμαι  εδώ  γιατί  έχω  κάπου  να  μείνω . Ευτυχώς  ίντερνετ  παρέχουν  όλα  τα  ξενοδοχεία  και  μαγαζιά  και  αυτό  σπάει  την  απομόνωση  και  τη  μοναξιά  σε  ένα  χωριό  που  βρίσκεται  100 χλμ  νότια    της  Βόρειας  Κρήτης . Το  αυτοκίνητο  ή  η  μηχανή  είναι  απολύτως  απαραίτητα  αλλά  εγώ  δεν  έχω .Γιατί  δεν  είχα  τα  λεφτά ; Γιατί  δεν  με  ενθουσιάζει ; Δεν  έχει  σημασία .

Σπούδασα  κοινωνικές  επιστήμες .Ενδιαφέρομαι  πολύ  για  τα  κοινωνικά  προβλήματα  όλης  της  Ελλάδας  και  ιδιαίτερα  και  του  τόπου  μου .Για  αυτό  γράφω  συχνά  στο  ιστολόγιο  αυτό  με  το  παράξενο  αυτό  όνομα  jamavous .Αρχικά  όταν  έφτιαχνα  το  μπλόγκ  μου  ήθελα  να  το  ονομάσω  jamais vu  το  αντίθετο  «φαινόμενο» , αίσθηση  του  γνωστού  dejavu  αλλά   αυτό  δεν  μπορούσα  να  το  κατοχυρώσω  και  έτσι  έφτιαξα  μια  νέα  λέξη  που  δεν  σημαίνει  δυστυχώς τίποτα  το  jamavous . Γιατί  μπερδεύω  το  μπλόγκ  μου  τώρα  όταν  μιλώ  για  μένα  και  τον  τόπο  μου  ; Επειδή  αφιερώνω  πολύ   χρόνο  σε  αυτό  και  επειδή  συνυπάρχουν  όλα  αυτά  μαζί .

Η  λογοτεχνία  που  πολύς  κόσμος  την  θεωρεί  θεραπευτική  ή  απλά  εκπαιδευτική  στόχος  μου  ήταν  να  είναι  το  επίκεντρο  του  ιστολογίου  αλλά  δεν  έχω  καταφέρει  να  γράψω  τελευταία  κάποιο  διήγημα  και  αυτό  είναι  συνέχεια  στο  μυαλό  μου .

Η  φωτογραφία  είναι  άλλο  κομμάτι  του  ιστολογίου  μου  που  μου  προσφέρει   η     wordpress   δωρεάν  και  την  ευχαριστώ  για  αυτό.Δυστυχώς  από  φέτος  βάζει  διαφημίσεις  σε  όλα  τα  μπλόγκς  που  προσφέρει  δωρεάν  στους  χρήστες  της  κάτι  που  δεν  μπορούμε  να  αποφύγουμε .

Προσπαθώ  να  φωτογραφίζω  είτε  από  τον  τόπο  είτε  από  ταξίδια  είτε  την  καθημερινότητα  του  χωριού ,του  λιμανιού , της  φύσης .

Στη  θεματολογία  των  θεμάτων  που  γράφω  μεγάλο  κομμάτι  είναι  η  ειρήνη  αλλά  και  πως  θα  αποφύγουμε  έναν  πόλεμο  με  την  Τουρκία  κάτι  που   νοιώθω  συνεχώς  πως  πλησιάζει .

Η  ανεργία  ,η  αποβιομηχάνιση  ,  η  οικονομική   κρίση ,η   ακρίβεια,  η   υποανάπτυξη,  οι  μετανάστες , το  μεταναστευτικό  ως  ζήτημα , οι  εργάτες , οι  κυνηγημένοι  πρόκειται  για  πολύ  σημαντικά  ζητήματα .

Η   ψυχιατρική  μεταρρύθμιση  από  την  άλλη  τα  θέματα  υγείας  δείχνουν  το  αληθινό  πρόσωπο  της  κοινωνίας  μας  και  του  πολιτισμού  μας  με  ενδιαφέρουν  επίσης .

Σας   ευχαριστώ  που  με  διαβάζετε  τόσα  χρόνια  .Θα  προσπαθήσω  να  βελτιώσω  τις  αναρτήσεις  μου  τον  επόμενο  καιρό  . Σας   ευχαριστώ  ολόψυχα .

Jamavous

26/5/2017

Σχολιάστε

